newcareer.bg
Пейрол и администриране на персонала

Услугите по пейрол
се фокусират върху разплащанията, комуникацията с данъчната администрация, изготвянето на данъчни документи и подаването на отчети.
• Поемаме пълния процес на обработка на заплатите на вашите служители от първоначалните справки за отчитане на положения труд до окончателното изплащане на възнагражденията.
• Осъществяваме цялостната комуникация с данъчната администрация по подаване на всички задължителни отчети, справки и декларации.
• Изготвяме и поддържаме всички изисквани от българското законодателство административни документи, свързани с назначаване на служители, изменения и прекратяване.
• Можем да предложим консултиране по трудово-правни и административни въпроси, свързани с персонала.
• Имате пълно съдействие при комуникацията и взаимодействия с държавни служби и органи.
Администрирането на персонал
също е важна дейност, отнемаща сериозен административен и експертен ресурс, какъвто не всички малки и средни компании имат. Ню Кариър може да поеме тази задача и да ви освободи от това задължение.
Как да получите съвет коя услуга да изберете? Свържете се с нас или ни изпратете запитване за административни и пейрол услуги.