newcareer.bg

Пейрол и администриране на персонала

Image

 

Услугите по пейрол

се фокусират върху разплащанията, комуникацията с данъчната администрация, изготвянето на данъчни документи и подаването на отчети.

• Поемаме пълния процес на обработка на заплатите на вашите служители от първоначалните справки за отчитане на положения труд до окончателното изплащане на възнагражденията.

• Осъществяваме цялостната комуникация с данъчната администрация по подаване на всички задължителни отчети, справки и декларации.

• Изготвяме и поддържаме всички изисквани от българското законодателство административни документи, свързани с назначаване на служители, изменения и прекратяване.

• Можем да предложим консултиране по трудово-правни и административни въпроси, свързани с персонала.

• Имате пълно съдействие при комуникацията и взаимодействия с държавни служби и органи.

Администрирането на персонал

също е важна дейност, отнемаща сериозен административен и експертен ресурс, какъвто не всички малки и средни компании имат. Ню Кариър може да поеме тази задача и да ви освободи от това задължение.
Как да получите съвет коя услуга да изберете? Свържете се с нас или ни изпратете запитване за административни и пейрол услуги.