За нас

Ню Кариър

Предлагаме голям брой
HR услуги
и иновативни решения

Тук може да прочетете повече за
нашя подход и стил на работа, нашите мисия и ценности.
ЗА НАС

Кои сме ние?

Ню Кариър ООД е агенция за подбор на персонал. Нещо повече – ние предлагаме голям брой HR услуги и се стремим да предоставяме най-качествените и иновативни бизнес консултации на HR пазара.

За подбора на персонал

Нашата цел е да ви помогнем да откриете най-добрите професионалисти за вашия бизнес. Ние ви съветваме как да ги привлечете и убедите да се присъединят и да работят за вас, как да са щастливи да останат във вашата компания. Ню Кариър прилага всички най-съвременни методики за откриване и привличане на таланти. Ние инкорпорираме всички съвременни технологии и средства за постигане на целта ни и за по-добрата удовлетвореност на нашите клиенти.

В Ню Кариър харесваме това, което правим и се стремим да го подобряваме с всеки изминал ден. Това е бизнесът, който разбираме най-добре и смятаме, че сме най-добрите в своя бранш. Не спираме да се учим от всички участници на пазара на труда и да предоставяме експертизата си на своите бизнес клиенти и вярваме, че услугите ни имат най-добрата стойност.

За начините и за хората, с които работим

Ню Кариър работи с най-добрите професионалисти в областта на подбора и HR услугите. Екипът ни се състои и при нужда се разширява от експерти и мениджъри от всички области и нива. Всеки от тях познава определена индустрия и притежава специфичен оит и експертиза. Ню Кариър оперира в IT, аутсорсинг, телекомуникации, финансови услуги, банки, застраховане, енергетика, бързооборотни стоки, продажби на едро и дребно, производство, логистика и складова дейност, строителство, фармация, потребителски и бизнес услуги, строителство и много други.

Ние харесваме това, което правим и го правим на топ ниво. Поствяме си високи стандарти за изпълнение и удовлетвореност на клиентите. Отнасяме се с уважение и разбиране към кандидатите, с които работим и се стремим да им предоставяме най-добрите възможности за кариера и условия на работа при нашите клиенти.

Нашите ценности са:

  • Професионализъм и експертиза на компанията и служителите ни
  • Удовлетвореност на клиентите и полза за бизнеса им
  • Почтеност и бизнес етика към клиенти и кандидати
  • Равнопоставеност и взаимна полза на партньорите
  • Промяна на пазара и усъвършенстване на услугите и методологията
  • Устойчивост и социална отговорност на бизнеса

Ню Кариър ООД притежава лиценз за подбор на персонал № 3310/28.03.2022г. за България и №3311/28.03.2022г. за чужбина.

Ню Кариър ООД притежава Удостоверение за регистация за Предприятие осигуряващо временна работа № 477/13.06.2024г.

Имате въпроси? Свържете се с нас

Желаете да използвате нашите услуги? Изпратете ни запитване 

 

Нашият екип

Запознайте се с екипа

HR услуги
Нашият екип от консултанти е работил и има професионален опит в голям брой проекти, познава голяма част от бизнеса, както и пазара на труда във всички индустрии и сфери.
Управител

Николай Николов

Управител и съосновател на компанията. Работил е в много области на HR като експерт, мениджър и консултант. Член на УС на Българска асоциация за управление на хора, член на УС на Българска конфедерация по заетостта. Работи активно за утвърждаване на иновациите в HR бизнеса, подкрепя технологични и иновативни HR стартъпи и проекти. Развива бизнеса и предлага услуги за подбор и привличане на служители на всички нива.

Мениджър подбор

Евгени Тодоров

Нашият мениджър-подбор с дългогодишен опит в подбора на персонал за работа в чужбина и в България. Свързва добрите професионалисти с водещи компании, улеснява намирането на подходящи кадри за всеки бизнес. Независимо дали за работа в чужбина или в България, намира правилните хора за вашия бизнес, или открива идеалната позиция за вашата кариера.

Маркетинг и дизайн

Галина Димитрова

Галина е нашият маркетинг и дизайн специалист. Тя разполага с богат опит в управлението на HR проекти, подбор на персонал и дигитални технологични решения. Съчетавайки стратегически маркетингов подход с креативност и анализ на данни, тя развива и прилага ефективни маркетингови стратегии за позициониране на нашия бранд и услуги и развиване на клиентски кампании. С фокус върху резултатите и изграждането на доверие както сред клиентите, така и сред кандидатите, маркетинговите ни усилия подкрепят устойчивото развитие на нашите услуги.

Консултант, медиатор - Трудово право

Радостина Янева

Радостина Янева е адвокат към Софийска адвокатска колегия и сертифициран медиатор към Министерство на правосъдието. Практикува в областта на трудовото право и извънсъдебното разрешаване на спорове чрез медиация. Подпомага и консултира работници, служители и работодатели в процесите за съответствие и спазване на трудовото законодателство, ефективно разрешаване на спорове между работник и работодател и други. Вярва в силата на преговорите, фокусирани върху win-win решения и споразумения.

Консултант подбор

Може би това сте Вие?

Присъединете се към нашия екип и развийте своята кариера в областта на човешките ресурси.

Очакваме Ви!