Обяви за работа

Нашият клиент е компания предоставяща финансови, счетоводни и професионални услуги в областта на управлението на имоти

Ролята включва:

  • Обработка и осчетоводяване на финансово-счетоводни документи в специализиран софтуер. Подготовка и извършване на банкови плащания.
  • Осчетоводяване на движението по разплащателните сметки на клиентите, за които отговаря.
  • Съдействие при изработване на икономически планове и бюджети.
  • Подготовка и изработка на справки и отчети, съобразно потребностите на клиентите и ръководството на компанията.

Компанията предоставя:

  • Възможност за обучение и развитие в областта на счетоводството и управлението на проекти.
  • Работа от вкъщи.
  • Ваучери за храна.
  • Карта за спорт.
  • Други придобивки.

За успешно изпълнение на ролята е необходимо:

  • Висше образование в областта на икономиката, счетоводството и контрола.
  • Минимум 2 години трудов опит на позиции, свързани със счетоводство, контролинг, финанси
  • Отлична компютърна грамотност: Word, PowerPoint, ежедневна работа с Excel, Internet Explorer, счетоводни и ERP програми и електронна поща.
  • Немски език – отлично ниво - писмено и говоримо. Английски език – добро работно ниво.

Не пропускайте тази възможност! Кандидатствайте СЕГА!